יום שישי, 13 בספטמבר 2019

מסעות

כמה שאני אוהבת לצאת למסעות ככה אני גם מפחדת לצאת אליהם. לפעמים לא שמתי לב שיצאתי, אדע רק באמצע או בסוף. והאם בכלל יש סוף למסע? אולי רק לכאלה שקורים בחוץ. אבל אלה שבפנים...לרוב לא מסתיימים לעולם

מחברת המסעות שלי נולדה מתוך צורך במתנה שרציתי להעניק לחברה שעזבה את הודו אחרי חמש שנים. החלטתי שבא לי לתת לה משהו מיוחד שבו היא תוכל לתעד את התחלת המסע שלה חזרה לארץ ואולי גם את סוף המסע שלה בהודו. את המחשבות, הפחדים, הזכרונות, החוויות ואת המשאלות הכמוסות שלה. משהו שיהיה צבעוני מספיק כדי להעלות חיוך ומגוון מספיק כדי לעורר השראה ורצון לכתוב, כי עם השנים הבנתי שכתיבה היא כלי נפלא להתמודדות.  רציתי שיהיה לה את המקום הפרטי שלה לתעד את השמחה והעצב, ההתרגשות והפחד במעבר
מעברים.... מעברים
מעבר - איזו מילה נפלאה ומעוררת אימה
רציתי שיהיה לה מקום שבו תוכל להוסיף תמונה שמסמלת חוויה משמעותית ממה שהיה ואולי בהמשך להוסיף עוד אחת ממה שעכשיו. ואם תרצה לתלוש דף עם משפט אופטימי ומעצים, למסגר ולתלות ליד המיטה. ואולי בכלל תרצה לתת לחברתה הטובה את מה שתלשה ולהעביר את המסר הלאה
חשבתי עליה ועל הנפש שלה שצריכה יופי ושמחה, כי היא קצת עצובה לסיים את הפרק הזה בחייה...אז שילבתי איורים יפים ושמחים שממלאים את הלב





דמיינתי אותה מדפדפת במחברת, מעבירה את קצות האצבעות שלה בעדינות על הדפים ומרגישה איך הם שונים ומשתנים....ממש כמוה. חלמתי איך היא מגלה הפתעות קטנות כמו מגנטים, מדבקות ופיתקיות דקיקות, ממש כמו ההפתעות שאנו מוצאים בדרך

ככה נולדה לה מחברת המסעות. מבפנים. מהלב שלי. מתוך אהבה למישהי שפגשתי במסע שלי


חייבת תודה גדולה לאורטלי שלי, שותפתי למסע המדהים / מטורף הזה פה בהודו, שהיתה לי להשראה מתחילת הדרך ועד התוצר הסופי. מיששה איתי דפים, בחרה משפטים, ישבה איתי לכוס קפה והסכימה איתי על הבחירות. ליוותה אותי ורכשה את מחברת המסעות לכל החברות שלה וגרמה לי להבין שתמיד נפלא להכניס מישהו ללב, לשתף ולצעוד יחד
תודה אהובתי




רוצים לחבק קרוב לליבכם את מחברת המסעות ולתעד את המסע האישי שלכם, רוצים לשתף מישהו שאתם אוהבים במתנה מיוחדת ומשמחת..., בבקשה ליחצו על הקישור ואשלח לכם אחת





        לרכישה                         

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה