יום רביעי, 2 בספטמבר 2015

שנה חדשה ומדוייקת

כל שנה, בדיוק בזמן הזה, כשבחוץ יש שקט כזה של ילדים במסגרות אחרי חופש ארוך והורים שרגע סגרו את התריסים והלכו להשלים כמה שעות שינה... כשהחום הגדול של אוגוסט ביום אחד הפך להיות חום נסבל עם בריזה חמימה שעוד מעט תהפוך לבריזה נעימה, כשחברה כותבת בפייסבוק שראתה חצב ובלילה נרדמנו בלי מזגן, אני מרגישה בגוף שראש השנה כבר כאן.

ראש השנה זו נקודת ציון.
הזדמנות להתחיל משהו מהתחלה... הזדמנות לדייק את מה שלא היה מדוייק לי עד עכשיו. להמציא את עצמי מחדש, לרענן, לנקות, למחוק ולעבור הלאה.


השנה זו השנה שלי.
אני רוצה לפרוץ גבולות. לחוות. להתרגש. לרגש. ליצור. לחלום. להגשים. להיות. להעיז. לא לפחד. להתמלא. להאמין. לפתוח את הלב. לשנות. לגעת. לאהוב. אני רוצה לדייק. לעשות נכון. נכון לי.

מה אתכם? איזו שנה תהיה לכם?







שתהיה שנה מעוררת השראה
שלכם,
ענבל

רעיונות למתנות לחג..תוכלו למצוא בחנות המקוונת שלי.

ועכשיו...לכבוד השנה החדשה-  15% הנחה על כל המוצרים בחנות לחברי מועדון הלקוחות. אם עוד לא הצטרפת...זה הזמן!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה